Velkommen til vår Bryllups-nettside

Her vil vi legge ut info og oppdateringer fortløpende frem til vårt bryllup 07.07.2012. Gleder oss veldig til å feire ekteskapsinngåelsen og ikke minst starte vårt liv som Herr og Fru Høyberg med en minneverdig fest sammen med alle dere som vi er så glad i. :) OA & MH

torsdag 12. januar 2012

Burning Love

Nå har vi fått invitasjonene i posten. Blir moro å høre reaksjonene og se de henge på kjøleskapene.



Kommer du? 




1 kommentar:

  1. Dere er det nydeligste og perfekte paret!!
    Vi gleder oss enormt til å feire dere 2:-))

    Love from Evie og Tomas

    SvarSlett