Her vil vi legge ut info og oppdateringer fortløpende frem til vårt bryllup 07.07.2012.
Gleder oss veldig til å feire ekteskapsinngåelsen og ikke minst starte vårt liv som Herr og Fru Høyberg med en minneverdig fest sammen med alle dere som vi er så glad i. :)
OA & MH
torsdag 12. januar 2012
Burning Love
Nå har vi fått invitasjonene i posten. Blir moro å høre reaksjonene og se de henge på kjøleskapene.
Dere er det nydeligste og perfekte paret!!
SvarSlettVi gleder oss enormt til å feire dere 2:-))
Love from Evie og Tomas