Velkommen til vår Bryllups-nettside

Her vil vi legge ut info og oppdateringer fortløpende frem til vårt bryllup 07.07.2012. Gleder oss veldig til å feire ekteskapsinngåelsen og ikke minst starte vårt liv som Herr og Fru Høyberg med en minneverdig fest sammen med alle dere som vi er så glad i. :) OA & MH

mandag 30. januar 2012

Kvelden før kvelden

Grilling ved andedammen på Høsbjør

Fredag 06.07.2012 vil vi gjerne at gjestene våre kan bli bedre kjent. Derfor tilrettelegger vi for grilling ved andedammen på Høsbjør Hotell. Ta med grillmat og drikke. Vi stiller med griller fra klokken 18.

Se innlegget merket fest for info angående overnatting.

tirsdag 24. januar 2012

Toastmasterne våre

Kveldens toastmastere: Anne Marte & Olav

Vi er så heldige at vi skal ha Anne Marte og Olav som toastmastere i bryllupet vårt.

Har du noe du vil si? En sang du vil synge? En dans? En film? En standup? Et show?
Vi setter stor pris på alle bidrag.

Ta kontakt:
Anne Marte: 410 04 418, annemarte.michaelsen@gmail.com
Olav: 474 17 631, olav.bang.imsgard@gmail.com

torsdag 12. januar 2012

Fest

Utsikt fra spisesalen
Festen holdes på Høsbjør Hotel. 
Hotellet ligger avsides i naturskjønne omgivelser. 
 Spisesalene ligger i første etasje med store panoramavinduer
hvor du kan se både Brumunddal, Hamar og mjøsa. 
I underetasjen er det festlokale med scene, dansegulv og bar.

Høsbjør Hotell
Høsbjør har over 100 sengeplasser så her håper vi så mange 
som mulig benytter anledningen til å overnatte før og etter festen. 
Vi har leid hotellet hele helgen.

På fredag er dere velkommen til en uformell bli kjent kveld.
Ta med grillmat selv. Vi ordner med griller.
Lørdag er det bryllupsfest og på søndag er det felles brunsj i spisesalen. 


Priser:
Overnatting 1 natt enkeltrom: kr. 690,-
Overnatting 1 natt dobbeltrom: kr. 550,- (per person)


Frokost/ brunsj er inkudert i prisen.


Hvis det er mange som er interessert i å overnatte to netter,
har vi dialog med hotellet om en pakkepris.
Mer informasjon kommer.


Vi sender ut en felles rombestilling, så ta kontakt 
med oss dersom du ønsker overnatting.
Helst innen 1.mai.

Send mail:oa.mh.bryllup@gmail.com


Vielse

Hamar Domkirke
Vielsen vil finne sted den 7.juli kl 13.30 i Hamar Domkirke.
Det er Ingar Jensen som skal vie oss. 


Burning Love

Nå har vi fått invitasjonene i posten. Blir moro å høre reaksjonene og se de henge på kjøleskapene.



Kommer du?