Her vil vi legge ut info og oppdateringer fortløpende frem til vårt bryllup 07.07.2012.
Gleder oss veldig til å feire ekteskapsinngåelsen og ikke minst starte vårt liv som Herr og Fru Høyberg med en minneverdig fest sammen med alle dere som vi er så glad i. :)
OA & MH
torsdag 12. januar 2012
Vielse
Hamar Domkirke
Vielsen vil finne sted den 7.juli kl 13.30 i Hamar Domkirke.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar