Velkommen til vår Bryllups-nettside

Her vil vi legge ut info og oppdateringer fortløpende frem til vårt bryllup 07.07.2012. Gleder oss veldig til å feire ekteskapsinngåelsen og ikke minst starte vårt liv som Herr og Fru Høyberg med en minneverdig fest sammen med alle dere som vi er så glad i. :) OA & MH

torsdag 12. januar 2012

Vielse

Hamar Domkirke
Vielsen vil finne sted den 7.juli kl 13.30 i Hamar Domkirke.
Det er Ingar Jensen som skal vie oss. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar