Her vil vi legge ut info og oppdateringer fortløpende frem til vårt bryllup 07.07.2012.
Gleder oss veldig til å feire ekteskapsinngåelsen og ikke minst starte vårt liv som Herr og Fru Høyberg med en minneverdig fest sammen med alle dere som vi er så glad i. :)
OA & MH
lørdag 2. juni 2012
Blomster & Segl
Nå har vi ordnet med brudebukett, blomsterdekorasjoner og vi har hentet ringene våre. :)
Inskripsjon: MH Segl på min arm - OA Segl på mitt hjerte
Hurra! Nå skjer det snart! Vi gleder oss til å feire dere og den store kjærligheten! Men når begynner middagen? Skal vi rett til Høsbjør etter vielsen? Ingrid&Magnar
Hurra! Nå skjer det snart! Vi gleder oss til å feire dere og den store kjærligheten!
SvarSlettMen når begynner middagen? Skal vi rett til Høsbjør etter vielsen?
Ingrid&Magnar
Hei dere to nygifte. :) Etter vielsen blir det servert kringle og kaffe på Høsbjør for alle gjestene mens vi tar bilder.
SlettVi satser på middag kl 17.00.
Gleder oss masse! :)
OA&MH