Velkommen til vår Bryllups-nettside

Her vil vi legge ut info og oppdateringer fortløpende frem til vårt bryllup 07.07.2012. Gleder oss veldig til å feire ekteskapsinngåelsen og ikke minst starte vårt liv som Herr og Fru Høyberg med en minneverdig fest sammen med alle dere som vi er så glad i. :) OA & MH

lørdag 2. juni 2012

Blomster & Segl

Nå har vi ordnet med brudebukett, blomsterdekorasjoner og vi har hentet ringene våre. :)


Inskripsjon: MH Segl på min arm - OA Segl på mitt hjerte

2 kommentarer:

  1. Hurra! Nå skjer det snart! Vi gleder oss til å feire dere og den store kjærligheten!
    Men når begynner middagen? Skal vi rett til Høsbjør etter vielsen?
    Ingrid&Magnar

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei dere to nygifte. :) Etter vielsen blir det servert kringle og kaffe på Høsbjør for alle gjestene mens vi tar bilder.
      Vi satser på middag kl 17.00.

      Gleder oss masse! :)

      OA&MH

      Slett