Nå er det under en uke til den store dagen vår!! Vi gleder oss med sommerfugler i magen! :)
![]() |
| En tid til å hvile - en tid til å glede seg - en tid til å være tilstede - sammen. |
Fredag 6.juli:
Vi inviterer til en uformell grilling ved andedammen på Høsbjør Hotell. Vi stiller med griller fra klokken 18. Ta
med grillmat og egen drikke. Husk også noe å sitte på. (campingstoler, sittunderlag etc)
Lørdag 7.juli:
For gjester som overnatter fra fredag blir det servert
frokostbuffet på Høsbjør.
Etter
vielsen blir det servert kringle og kaffe på Høsbjør Hotell.
Brudeparet vil bli fotografert i en times tid.
Etter fotograferingen kommer brudeparet til hotellet for å ta bilder sammen med dere.
Middagen starter ca kl 17.00.
Har du allergier eller andre behov
gi oss beskjed.
Toastmastere er Anne Marte &
Olav.
For kontaktinfo trykk her
Festen
Vi har booket inn et band vi velger å kalle "Partyklang".
De skal underholde nede i festsalen etter middagen.
Etter kaffe/ kakeserveringen blir det arrangert en åpen scene for og med dere gjester.
Dersom du vil
opptre, vise noe eller underholde her, tar du kontakt med kveldens kappelmester Einar
Berstad. For kontaktinfo trykk her
Så blir det mer "Partyklang" og dans utover sommernatta.. :)
![]() |
| Ekteparet Høyberg danser ut i de sene nattetimer... :) |
Gavelisten vår finner dere her


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar