Velkommen til vår Bryllups-nettside

Her vil vi legge ut info og oppdateringer fortløpende frem til vårt bryllup 07.07.2012. Gleder oss veldig til å feire ekteskapsinngåelsen og ikke minst starte vårt liv som Herr og Fru Høyberg med en minneverdig fest sammen med alle dere som vi er så glad i. :) OA & MH

søndag 1. juli 2012

En oppdatering til våre kjære gjester

Nå er det under en uke til den store dagen vår!! Vi gleder oss med sommerfugler i magen! :)

En tid til å hvile - en tid til å glede seg - en tid til å være tilstede - sammen.

 Fredag 6.juli:  
Vi inviterer til en uformell grilling ved andedammen på Høsbjør Hotell. Vi stiller med griller fra klokken 18. Ta med grillmat og egen drikke. Husk også noe å sitte på. (campingstoler, sittunderlag etc) 

Lørdag 7.juli:  
For gjester som overnatter fra fredag blir det servert frokostbuffet på Høsbjør. 

Vielsen er i Hamar Domkirke kl 13.30

Etter vielsen blir det servert kringle og kaffe på Høsbjør Hotell. 
Brudeparet vil bli fotografert i en times tid. 
Etter fotograferingen kommer brudeparet til hotellet for å ta bilder sammen med dere. 

Middagen starter ca kl 17.00. 
Har du allergier eller andre behov gi oss beskjed.
Vi ønsker både taler og musikalske innslag til middagen, så ikke vær beskjedne.  
Toastmastere er Anne Marte & Olav.
For kontaktinfo trykk her
 
Festen 
Vi har booket inn et band vi velger å kalle "Partyklang". 
De skal underholde nede i festsalen etter middagen. 
Etter kaffe/ kakeserveringen blir det arrangert en åpen scene for og med dere gjester.
Dersom du vil opptre, vise noe eller underholde her, tar du kontakt med kveldens kappelmester Einar Berstad. For kontaktinfo trykk her
Så blir det mer "Partyklang" og dans utover sommernatta.. :)

Ekteparet Høyberg danser ut i de sene nattetimer... :)

Gavelisten vår finner dere her




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar